här har ni en glad tjej



Varför hon är glad?
Hon har fått jobbbbbbbbbbbbb !!!

Haha, jag lämnade in CV på ett jättemysigt cafe i covent garden för typ tre dagar sen. Det var ett café som satt ihop med en liten bokshop. två dagar senare ringer general managern och frågar om en intervju. den var i förmiddags. och den gick bra! fulltid, börjar antagligen i början av maj (kanske t.o.m får smygstarta i slutet av nästa vecka). så nu är jag med andra ord LEDIG i en vecka ca, med gott samvete och kommer kunna vakna på morgonen och inte ha någon ångest över att jag måste söka jobb. riktigt ledig, med andra ord. och det känns hur bra som helst. Och han var jättesjysst! har en good feeling om att det här jobbet verkligen komma passa mig (bättre än det andra iaf, garanterat).

två veckor har alltså gått sen jag drog alldeles själv hit. och jag har fixat både jobb och boende. jag är väldigt stolt över mig själv. och jätteglad. jättejättejätteglad. Och så är våren här! (eller ja, sommarn faktiskt - tokvarmt här och strålande sol)
Det är sjukt egentligen vad känslor kan göra med en. Jag läser mina senaste inlägg från min londonperiod här so far, och minns den där ontimagen-känslan jag kände de första dagarna, till att faktiskt känna det jag känner idag. lättnad, lycka och stolthet.

Hur firar jag det här?
Narnia film nummer tre och en banan på det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

men grattis, snosan! :) Gud, vad kul för dig. Det förtjänar du :)

2011-04-22 @ 03:53:20
URL: http://fivepastsix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0