nervis

ja, här har ni mig, sittandes vid datorn med en portion lasagne och gör ingenting av det jag borde göra.
Åker med swebus till oslo halv två, mamsen kommer innan och följer med mig med packningen. åter igen (som när jag skulle åka till australien) kommer mamma stå och vinka av mig när jag åker iväg med bussen. tycker egentligen att det är lite jobbigt, men hon vill det. och det vill jag med, egentligen.

ska ialla fall bli väldigt kul att träffa julia! och niclas! sen sover jag över hos julia, och imorn förmiddag åker jag med flyget till london. är lite nervös faktiskt och går runt och pratar med mig själv här i lägenheten. "Var i helvete fick du den här idén ifrån?" är typ sånt jag går och säger. jag har ingen aning, svarar jag högt till mig själv.
Ska hur som helst hitta noell i vimlet där någonstans och det kommer nog kännas bättre när jag väl kommer fram. sen får vi se vad som händer, om det blir något jobb eller om jag bara känner för att resa där någon månad eller två. shoppppppppppaaa, som jag är så bra på.

Har faktiskt sökt skola till hösten. i uppsala. är faktiskt lite sugen på att börja plugga nu. och studentlivet längtar jag till.


JA, vi får se i alla fall. det ordnar sig, det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0