impuls


Okej. jag måste skaffa mig ett par joggingskor. why? jo för att jag känner att om jag inte gör det kommer jag att gå upp mycket i vikt här i london. Ja, ni ser ju på bilderna vad vi stoppar i oss. plus att malin jobbar på ett cupcakeplace, så om inte allt blir sålt under dagen så tar hon det med sig hem.


ja, ni ser ju.... (och det här är bara den ENA kartongen!)

Så ja - ett par joggingskor bör inhandlas. de kan jag ju även jobba i sen också, och gå runt bekvämt i stoora london. till skillnad från nu när jag i princip haltar fram med skavsår.

och sedan har jag gjort något RIKTIGT IMPULS! Bokat flygbiljett imornbitti till göteborg. Haha. jeeeesus, ett väldigt flängande på mig det här året känner jag. å andra sidan har jag bestämt mig för att 2011 ska bli mitt flängår! Vilket då resulterade i en biljett till johanna imorn, ska bli så kul att få träffa henne igen. Sen ska jag även ta en dagstur över till karlstad på måndagen då både mamma o pappa är lediga. Sen tillbaka till johanna i götet och ha en sista dag där innan jag drar mig tillbaka till london på onsdagmorgon. Då är malin ledig så det blir jättesköönt. och med mitt mobilabonnemang går man på bio på onsdagar två personer - men man betalar bara för en biljett. NICE (jag som älskar att gå på bio)! Så ska dra med mig malin på bio på onsdagen tänkte jag.
Sen torsdag, fredag, lördag och söndag är jag ledig för att sedan börja jobba måndagen den 2:a maj på fulltid.
Känns skönt att unna mig en sverigetur på några dagar nu när jag ändå är ledig och har ingen aning om hur länge det kommer dröja innan jag får ledigt igen. Känns skönt!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0