semester i sverige

 
I fredags satt jag och den här tjejen och skypade, kom på att båda inte hade något speciellt att göra över helgen och några dagar efter det - vilket resulterade i en impuls biljett tur och retur till göteborg. lördagmorgon-onsdagmorgon. Hade lite smått ångest innan för biljetten inte var i det billigaste laget och blabla, men när jag väl kom fram - då släppte allt. jeeesus, ångrar inte en sekund att jag åkte.


Vi åkte hem till robbans lägenhet och lämnade min väska - sen frukost och shopping i göteborg. Jag och johanna har en tendens att shoppa ganska mycket när vi är på stan ihop, och den här gången var inget undantag. jag kom däirfrån med en ny digitalkamera och johanna en iphone4, haha. På kvällen hade vi tacomys och blandade lite drinkar.


Vi drog till den här tjejen, Astrid, och hade lite förfest innan det bar iväg ut! Sjukt kul, även med en anna som blödde ur ögonen av trötthet och ont i foten av skavsår. haha.


Dagen efter spenderade vi såhär innan mitt tåg mot karlstad gick!


Måndagen spenderades med mamma och pappa i sommarstugan i deje. Vi krattade löv och åt god mat och hämtade farmor till fikat! Skönt väder och sällskap!


glad osminkad tjej i sommarstugan!


Mamma tog sitt första dopp! Hon var så snabbt upp ur vattnet att jag inte hann ta kort. Gissar på att det inte var så varmt, haha.


Ibland kan livet vara såhär enkelt. och härligt på samma gång.


Sen på kvällen åt vi räkor och drack vin.


Dagen efter, tisdag, träffade jag den här vackra tjejen för en frukost innan hennes tåg gick till oslo.


Efter att ha följt jennifer till tåget mötte jag upp de här snyggingarna för en lunch/fika i solen. Mysigt!


Sen tog jag tåget vid två tillbaka till göteborg där den här damen mötte upp mig och vi åt mat och drack öl på en uteservering. På kvällen drog jag, robban och johanna in till stan och satte oss på en uteservering en stund innan vi drog oss tillbaks till lägenheten och somnade framför en tecknad film.

Flyget tillbaka till london gick onsdagmorgon och jag har haft världens bästa dagar. När jag sätter på min mobil efter att ha landat i london ringer min chef och frågar om jag inte kan börja på fredag istället för måndag. Samma dag som bröllopet är. Min första jobbdag. wish me good luck säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0