summer, where are you?

oj vad mycket som hänt sen sist jag skrev. jennifer, johanna, ak och maria - tack för världens bästa helg. har så många fina kort och minnen från den helgen, får nästan ta ett enskilt inlägg med bara bilder, haha! efter den helgen började i alla fall mitt nya liv fullt med energi. jag har börjat träna och äta nyttigt. jag har köpt dermalogica wash och tony&guy leave-in conditioner. jag har ändrat pärlan i näsan till en ring. jag har fått bättre självförtroende på jobbet.
jag mår bra, helt enkelt. och det är många roliga saker som händer framöver. bio först och främst ikväll med alma och noellen. tänkte se one day! (den hade premiär igår på westfield och maaaan - anne hathaway är precis lika vacker i verkligheten som på film). emelie flyttar hit nästa vecka! niclas kommer och hälsar på i slutet av september. som sagt, mycket roligt att se fram emot i september! men var tog sommarn vägen?


det var en riktig full kastrull helg med ash&alex's födelsedagsfest, fredag OCH söndagkväll.

trött och sliten tjej dagen efter, men glad ändå!

wohoooooo. matmatmat. fruktfruktfrukt. 

favorithalsbandet fr camden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0