here we go

forlat for dalig uppdatering men pa surfkursen sa fanns de ingen chans till att ens komma i narheten av en dator, haha. Men nu kommer ett superlangt inlagg.
om vi spolar tillbaka lite, fran de sista dagarna i sydney, innan melbourne och surfkurs.


syns kanske inte sa bra, men ny kjol ar inkjopt och har ar pa toaletten pa en bar i sydney, om ja inte minns fel ar det typ sista dagarna dar innan melbourne.


framme i melbourne - the town of art. verkligen, overallt. skitsnygg grafitti.


lelle hittade tre vanner mitt i melbournes shoppinggator.


sliten tjej pa starbucks.


vi flog tillbaka till sydney, och precis nar jag tog det har kortet pa lelle sa kom personalen springades "no no no, no photos, no photos!!!!". Haha, typiskt att det hander oss. Vi visste ju inte. Men nu vet vi, garanterat.


Let's go surfkurs. De plockade som sagt upp oss i sydney. Och har pa bilden ar de tre hollandska tjejerna (plus en till tjej fran brasilien som inte ar med pa bild) som var i var fyradagarskurs. plus en av vara surledare. nar vi val kom fram till campet var vi in the middle of nowhere, dar vi traffade de andra surfgrupperna och drog ivag och surfade.


har ar campet vi stannade de tva forsta dagarna. Middag med nagra ur de andra grupperna. och ja, det ar jag som ser ut som ett troll langst till hoger, men om jag inte minns fel sa var detta en av mina varsta dagar pa lange. vi kom dagen innan, surfade, stor fest pa campet och jag spydde hela natten och aven pa morgonen nar vi skulle ivag o surfa. sa anna fick vila pa formiddagen, som tur var vagorna jattesvara just den dagen, sa manga hangde pa beachen istallet. hehe. Varsta hangovern ever.


Vara grannar pa campet.


En annan av vara surfledare - rob the lunatic. Javlar vad galen kille, haha. Vi markte (man ser det inte sa val pa bilden) vilket mode det var pa surfledarna i allafall. blondt halvlangt saltvatten har, garna bar overkropp hela tiden sa man kunde visa sina magrutor o tatueringar, garna jeans eller shorts utan kalsonger under men MED hang, sa att man sag en rejal bit av brevinkastet dar bak och ja, valdigt langt ner aven dar fram. Man larde sig att gilla det och efter ett tag tyckte aven jag att det var lite sexigt.. hihi.

I alla fall, nu var det slut pa bilder, och pa surfkursen. Sista middagen var igarkvall med hela ganget men har tyvarr inga bilder darifran. vi var pa cheeky monkey tror jag det hette, dar vi at och drack och dansade pa borden. Sa javla kul!
Surfkursen var totalt vart pengarna och alla skrapsar och blamarken jag har pa hela kroppen och all traningsvark!  Och jag kunde t.o.m sta upp pa bradan i vattnet o "catched a wave" , skitkool upplevelse.

Sa nu ar vi alltsa i byron bay - the laidback place in australia, som de kallar det. Har ar allt valdigt soft, lite hippie och mycket fina sma cafen och affarer som vi ska snart kolla igenom om det finns natt smatt och gott.
Vi tror vi stannar har tills imorn och hoppas pa att kunna resa uppat sen. Oversvamningarna har tagit av, sager de i alla fall, och alla bussar har borjat ga som vanligt. Vi tankte oss forst en tur till nimbin, ska tydligen vara koolt, som max tipsade om ocksa med en "flumvarning". Hehe, vi far se.

Nej, nu ska vi forsoka planera lite, sa i'm outta hereeeee.
Saknar och tanker pa er.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilket härligt och bra inlägg ^^,

Undrar om dina föräldrar läser din blogg? Får intrycket av att dom INTE gör det. Allt du skriver känns så härligt Anna och Linnéa (jag, alltså) så det känns som du skriver direkt till mig. Haha (lite till Johanna och Jennifer också faktiskt)

2011-01-22 @ 08:42:58
URL: http://fivepastsix.blogg.se/
Postat av: Johanna

jajaja! jag trycker in på bloggen varannan kvart och helt plötsligt så ligger ett inlägg där! hälsa linnea och ta hand om er vännen! massa kärlek!

2011-01-22 @ 09:35:39
Postat av: anna

haha nej linnea, mina foraldrar laser INTE min blogg (jag mailar o sms:ar med dom istallet, hehe) Vad kul att du tycker det, jag vet precis va du menar ;) <3



johanna, det marks att du klickar in pa bloggen mkt pa statistiken haha! Men de betyder mycket :)

2011-01-27 @ 04:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0