på måndag

nyåret firades på bästa sätt i oslo - middag och party med nära o kära. idag bar det av hemåt och jag lämnar oslo for good, i think. Känns sjukt bra och jag är jättenöjd med hur de sista veckorna blev. Fick ett kanon-slut på oslokarusellen. Men nu är jag hemma, i karlstad, och imorn är det söndag. Den sista dagen innan jag åker till australien för att sedan dra vidare till bali och asien. Har packat lite ikväll men kör det sista imorn efter att ha inhandlat det sista på stan med jennifer.
ska försöka uppdatera här så mycket jag kan. känns lite konstigt att blogga igen, det var så länge sen känns det som. naket på något vis.
nyårslöfte:
- inte tappa bort linnea på resan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha en fantastisk resa nu min kära! :)

2011-01-03 @ 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0