sydney

okej, NU ar vi antligen framme. klockan ar har 21.45 pa kvallen och vi kom i formiddags, fett trotta. vilken laaaaang resa det var, herregud. och det mest komiska av allt - min packningshistoria.
okej, den kommer har:
anna panikpackar hemma sondagkvall med mami o papi, och de vager over 20 kilo. sa jag far plocka ut typ jattemycket, och jag har liksom inte packat i alls mycket. Allting som jag kopt under dagen ryker - tval, schampoo, handduk. till och med cyklop och joggingskor som jag prioriterat. det enda jag har med mig kanns det som ar tre linnen och en javla massa linser. men trots det vager den anda typ 17 kilo enligt pappas smarta vaskvag.
anna kommer till arlanda, moter upp lelle, checkar in. annas vaska vager 8 KILO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag fragar han bakom disken om han skamtar, och han sager saklart nej.
Fyfan, jag kande mig helt javla tom inuti pa natt konstigt satt - hur fan ar det mojligt
sa pappas smarta vag la val pa en ca 10, 12 kilo extra (snacka om felinstalld vag).

Sa atte... idag har jag shoppat schampoo, tval och massa sant. borde leta efter ett par ga-skor eller natt, converse i all ara - men AJ efter ett tag.

Nu ska vi ta oss en kvallspromenad bort till chinatown!

HADE

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha! underbart anna!!

2011-01-05 @ 14:22:59
Postat av: Johanna

(Kul att jag hittat ett nytt fritidsintresse by the way: stalka annas blogg.) LYCKA TILL OCH TA HAND EER!! :)

2011-01-05 @ 14:23:55
Postat av: Linnea

men neeej, hahaha! Gud, vad sur jag skulle blivit. Men det är ju inget man kan göra åt då. Väskvågar i all ära, men jag litar nog ändå bara på metoden; väga dig själv och sen väga dig själv hållandes i väskan. Verkar som ni har det braaa! :) Säg till om du vill ha Edwards nummer ;) haha

2011-01-09 @ 07:57:53
URL: http://fivepastsix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0