bio,band,bakis.

var på bio igår, med ashlea, alex och malin. vi fick gratisbiljetter av en snubbe som jobbar på bion över cafét i westfield. vi har lovat honom gratis kaffe nu. haha.
själva filmen var okej, jag hade nog lite för höga förväntningar tror jag.
efter bion drog jag o malin vidare till elkbar där vi mötte upp alma och hennes date. vi tänkte oss en lugn kväll. det blev allt annat än lugn kväll. jeesus, mojitos för 2,95 säger väl det mesta. och gud vad goda dom var.
idag mår jag som jag förtjänar. har varit och shoppat lite med malin och nu snart ska jag möta upp några på jobbet för att dra på fördrinkar sen band (som en kollega spelar i). NICE!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan vad snygg bild på er!:D

2011-07-22 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0