forever 21

ett tips till maria, a-k, jennifer och johanna som kommer till mig i augusti - PACKA LÄTT! av en anledning, forever 21 har öppnat i london med hela tre våningar av fantastiska kläder, väskor, skor, accesoarer, underkläder!!
Jag var där när de öppnade igår innan jobbet - det var smockfullt med folk, men lyckades ändå få med mig lite smått och gott..
som den här..
och den här fina klänningen som jag ska ha på malins hejdåfest imorn! woop woop
och den häääääääääär
och de häääär (jag kunde inte låta bli helt enkelt).
och nej, jag shoppar inte hela dagarna. jag jobbar hela dagarna. jobbade 12,5 timma i tisdags och imorn är jag egentligen ledig men hoppar in i covent garden. så min enda lediga dag är lördag och då måste jag och malin packa. hon flyttar hem till sverige på tisdag, och jag flyttar in hos alma samma dag. imorn ska vi till elkbar som vi var på förra veckan, nya favvostället! så jävla skönt ställe, kul folk och bra musik! (tydligen ett aussie & kiwi ställe, och det märktes... grr)
nej nu ska jag ta en powernap innan jag ska iväg på en date. hihi. woop woop.

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det sant, då ska jag fan inte ha med mig något alls!!! var ligger det?

2011-07-29 @ 17:00:46
Postat av: Jennifer

Jag tror inte att jag ska packa med ett skit! :D

2011-07-30 @ 22:21:15
Postat av: Johanna

DEJT?? :D

2011-07-31 @ 16:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0