äntligen äntligen äntligen

vilken underbar helg jag har haft. först fredagen då jag mötte upp malin o/c i shorditch efter jobbet och där dansade vi röven av oss på mother. lördagen var det shoppingtur med teilah innan jobbet. Och vad hittade jag? joggingskor. det blev en high five efter vi kommit ut ur affären. Teilah köpte också ett par, och jag kan ju säga att vi var på väg att ge upp ett antal ggr, men vi gav oss fan på att vi inte skulle gå ut ur den där affären utan skor. hallelujah moment.
sen idag har jag hängt med malin och hennes syster i bricklane på sunday market. hittade så mycket fint oj oj, farligt område för plånboken det där. och nu sitter jag hemma och chillar med en tidning och mango, njuter av att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0