en rubrik

vad dagarna flyger förbi. herregud. snart är det dags att sätta sig på flyget hem till sverige för peace and love festivalen - som jag längtar!
här har ingenting särskilt hänt, har vart ute på pub och firat en kollega. dagen efter spenderades i fosterställning i sängen. söndagen var det jobb och kex&ost kväll med malin, kajsa och malin.
måndag minns jag inte ens och tisdag och onsdag var jag ledig vilket resulterade i en utgång och hangover part 2 filmen - så sjukt rolig!
jag spenderade onsdagen i noells bakgård efter en kväll på whiskey mist


innan bion mötte vi upp kajsa och malin och drog till ett ställe vid liverpool street som serverade världens goaste pannkaka, mmmm. sen blev det bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0