what's up?

jag jobbade hela helgen, men på kvällen på lördag hade noell bbq/homeparty i deras flat, så lite partyparty emellan jobbtimmarna blev det allt. efter jobbet drog jag hem, hoppade i duschen och såg på piranha (någon som sett den..? haha, herregud, vilken komedi..) och sen mötte jag upp teilah, en nyfunnen vän från new zealand (som jag mötte under pubrundan på prue's födelsedag). Vi drog till en bar i canary wharf för några drinkar och sedan iväg till noell där vi mötte upp malin, malin och kajsa. och noell såklart. och massa annat folk! Malin hade med sig cupcakes - de var en succé! haha, sen drack vi lite vin och hängde i noells bakgård.
kajsa var glad!
teilah, malin och malin!
Måndagen, igår alltså, var ju faktiskt 6 juni - sveriges nationaldag!
Malin mötte upp mig efter jobbet där det var premiär för tom hanks nya film. vi orkade däremot inte vänta på att han skulle trilla upp på sen, så vi drog och handlade ett par converse till mig och massa, massa mat.
Haha, väl hemma bestämde vi oss för att fira nationaldagen på vårt egna lilla vis - pizza, öl/vin och tända ljus. Sen somnade vi till coyote ugly-filmen. vilken klassiker!
Och idag, tisdag, är jag leeeedig. Det är så skönt, gick upp vid halv elva, käkade frukost med malin innan det bar iväg in mot stan. jag var på joggingskor-jakt, och man kan väl säga att jag kom hem med ALLT annat än just joggingskor.
men jag förstår inte hur det ska vara så svårt att hitta ett par? Och det komiska är att jag hittat de perfekta, men springer runt som en galning på alla sportsdirect affärer för att hitta 5.5 i storlek, men det är ju ingen som har! Plus att dom har så otroligt dålig service där så jag blev så trött och åkte hem istället.
Så atte.. inga jogginskor idag heller, men lite smink från body shop och detta kom jag hem med:
kolla vilken cooling va! haha, hmm.. nya solglasögon i alla fall!
två korta skjortor med snörning längst ner.
vääärldens härligaste fääärg. jag kände sommar när jag provade den här och kunde inte gå ut ur affären utan den.
Nu sitter jag hemma igen, efter att ha ätit en god lunch och laddat ner ett par filmer som jag tänkte börja beta av nu! Imorn är jag faktiskt ledig igen så då kanske jag skulle ta och hitta de där joggingskorna...... ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0