hej hej

Det har blir antagligen mitt sista inlagg pa den har resan. Efter bali drog jag o linnea till phuket, dar hon motte upp sin familj och jag akte vidare till bangkok for att mota upp maria, hennes pojkvan anton och hennes kompisar vera o fia. Vi tog oss dagen efter, alltsa 15 mars, med buss till laos. javlar vilken resa. vad var den pa - 15 timmar?  passkontroll hit och dit, hehe. Men nu ar vi har i alla fall och det ar svinkallt ! jag skojjar inte. gar med tights och linnebyxor utanpa det, linne kofta och varjacka, sjal, converse. och fryser fortfarande. Forhoppningsvis far vi lite varmare vader och sol nagon dag innan jag drar mig tillbaka till bangkok for att flyga hemat natten till den 21 mars. Vi vill ju prova pa tubingen! Maria o/c stannar nog kvar i laos lite langre an jag innan de drar vidare till vietnam och kambodja.
Sjalv aker jag till sthm, sover over hos mormor en natt och tar dagen darpa buss&tag till grovelsjonstugan och mamma o pappa. Kanner att jag behover komma hem. Vill aka lite skidor och ata mammas mat. Vi ar i stugan tills 27.e da vi drar oss tillbaka till kd. Da galler det for mig att packa om igen. for att aka till london. som det ser ut nu. Hade ju planerat att aka direkt dit efter den har resan, men har kommit pa mig sjalv att inte ha nagra passande klader, ingen dator, min fungerande mobil.. Vill hem och ladda batterierna forst. Sen bar det av. Kanske runt forsta april, sa blir forhoppningsvis bara hemma i nagra dagar i karlstad. Da ses vi, ni som ar dar. Puss.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ååååh, vad jag önskar att jag var hemma så jag kunde se dig då. Men ne, då ska man gå och dra i Kalifornien, så himla onödigt. Tycker du ska haka på Sanna och Marie och komma och och hälsa på mig i början av juni! Vi ska till LA och Las Vegas. Låter väl roligt? :) Sen är jag lite ledsen att du aldrig svarade på mitt facebookmejl också, så tycker du kan gottgöra mig genom att komma hit.

2011-03-18 @ 03:35:23
URL: http://fivepastsix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anna! Jag kommer hem torsdagen den 31e. Är du hemma den helgen???? Gud vad jag vill träffa dig! Puss Jennifer

2011-03-21 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0