karlstad

hemma.

väldigt skönt att vara just hemma. faktiskt. mamma och pappa är på jobbet under dagarna och sen käkar vi tillsammans på kvällarna. mamma gjorde en to do list till mig igår, haha. Jag har faktiskt betat av ca hälften redan. STOLT.

är det något mer i sverige som fungerar lika bra som SJ så är det ju försäkringskassan.
s u c k.

Men nu börjar våren titta fram och jag känner mig faktiskt fortfarande lite brun, och bättrade även på den brännan tidigare idag när jag och elin tog en tripp till solariet. och innan det så bjöd hon mig på väääärldens i särklass godaste frukost. Hemmabakade scones med smör och getost på. kaffe. äpple, mango och banan. töligt nöjd var jag efteråt. elin du är en pärla.

Så nu är jag hemma, efter att ha köpt en bikini på stan och födelsedagspresent till jennifer. jag köper sällan presenter till vänner, ogillar det skarpt. Gillar isåfall hellre att bjuda på bio, middag, fika eller en flaska vin att dela på. vet inte riktigt varför jag är funtad så, men så är det. Jennifers present var oerhört spontan och hon kommer inte få öppna den förän jag befinner mig lååååångt bortaaa (okej, i london).

Jag kollade på skatteetaten på internet och loggade in på min användare och skummade igenom min selvangivelse (varför låter förresten selvangivelse typ som om jag skulle ge mig själv till polisen?)
Anyway, det är a l l t i d lika kul att få pengar som man inte räknat med! det är som en härlig bonus där på sommaren. wiiiiiiiiiie.

Förutom att beta av min to do lista och ränna omkring på stan så kollar jag lite smått på stylisterna på kanal5 play - och HAHA. kul att fyra jurymedlemmar står där och bedömmer och har åsikter om ditten och datten. "Det handlar alltid om att tänka faaashion, tänka mode och alltid sälja sin idé" Men kära lilla vän, när var det faaashion senast att vara orange i ansiktet och vit på armarna? snygg jurytjej. (not)


Kommentarer
Postat av: johanna

lite kaerlek! saknar dig mycket mycket!

/ Curry

2011-04-03 @ 15:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0