mye bedre

jao, nu har jag kanske en lite mer positiv uppdatering an forra, kande mig lite sarkastig dar och skyller pa att mitt energiintag den dagen var lag.
Nu forstar jag varfor bali ar "kant". Vilken jalva kultur. och vilken fin o, om man tar sig tid att se.
Jag och lelle tog oss till Ubud efter Gilli islands och flirta till oss en bil med chauffor som skulle kora oss runt on hela nasta dag. Vi sag risterasser, balidans, hur de gor smycken, och alla trafrigurer, kaffe plantage, tempel, vulkan, monkey forest m.m. Det var vi med alla femtioplusare och nagra 25ariga par. that's it. Efter turen korde han oss till Sanur dar vi overnattade en dag och lag pa beachen den andra, ocksa valdigt mycket aldre folk och valdigt lugn stamning, vilket passade oss utmarkt eftersom vi nu ar tillbaka i kuta. Vi planerar nu framover att ta lite dagsturer runt omkring, och fira min fodelsedag pa spa, kanske vaga oss pa surfningen lite och sola,festa,sola. Vi var pa kuta beach idag - MYCKET RENARE! har helt enkelt fatt en battre bild av kuta an innan.
Har massa kort fran dagsturen men har inte lagt in bilderna an, forutom en fran raftingen. jag ar hon med rott ansikte (nyfodd). (ganska dalig bild for det var ett foto de tog som holl i raftingen och vi kopte bara ett, sa det har ar inscannat)


fragade forresten var chauffor "A lot of you people smoke here. you don't believe in cancer?" Han skrattade at mig. jag kom pa att fragan var lite konstigt formulerad efterat. ehe. Hans svar var: Det ar tradition.
Vad hande med dans kring midsommarstangen tankte jag, men sa inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0