allmänt

passar på att skriva lite här då jag väntar på att duschen ska bli ledig. idag har jag jobbat, som vanligt. tidigt pass - alltid skönast (7.30-15). tiden går såå mycket fortare än om jag jobbar 15-23. förra veckan jobbade jag sex dagar av sju, och det roliga är att i norge skulle det resultera i flera tusen, (och all övertid jeeesus). i london är det annorlunda, jag tjänar 6 pund i timmen (60 kronor!!!) även om jag jobbar 11 på förmiddagen som 23 på kvällen, ingen högre lön för "obekväm arbetstid" här inte..
men det är värt varenda öre, faktiskt.

jag trivs här.

jag vill vara just precis här.
och det är en härlig känsla


mitt jobb hade två fördelar förra veckan:

A - Vi har premiärer ibland. vilket resulterade i pirates of the caribbean premiär på köpcentret, vem var inte där? Jo, johnny depp. första kändisen jag ser i verkliga livet och det är HAN. jag tycker det är lite koolt faktiskt, men jag gillar honom mer i det där lite längre ovårdade håret än det lite mer välklippta kortare han har nu.
peneople cruz (eller hur det nu stavas?) var där även hon, vacker som satan.
och alla andra skådespelare och regissören osv.

B - roliga överraskningar. vilket resulterade i att en snubbe från någon appleaffär på övervåningen kom ner och frågade mig om ja ville ha en liten ipod? han hade fått nån ny och behövde inte den här då tydligen. ja, visst, tack tack. den kan jag ta! och den är helt perfekt, liten och med sån där klämma så jag kan sätta fast den i tröjan när jag joggar. (för jag kommer börja jogga snart)

Jag längtar så otroligt till peace and love. jag är SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR enormt taggad.

nej, nu tror jag faktiskt att duschen är ledig, så ska kasta mig in där innan någon annan hinner före! Sen blir det matlagning. stackars malin har jobbat 11 timmar idag, så jag tänkte kirra lite mat OCH se hennes favoritfilm hon önskade (dirrrttyy dancing), även om jag såg den förra veckan. vilken bra kompis va?

avslutar med en fin bild. hej.





Kommentarer
Postat av: Elin

Åh men jätte bra kompis Anna! söt du är.



Så skönt o se att du trivs, blir glad i hela kroppen.

Heja dig, miss you :) puss!

2011-05-18 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0