peace and love!

Har precis gjort mig i ordning, ska dra med bussen till liverpool street där jag ska möta upp Aida för att tillsammans ta en promenad till brick lane och fika!
Ikväll blir det antagligen en öl eller två med malin och hennes kollegor! Härligt att göra grejer på min lediga dag och inte bara sitta ensam hemma i lägenheten. Ska även ta mig en tur till canada water o köpa mina joggingskor och kanske inviga dem? wiiieeee.


blev förresten jätteglad av jennifers sms igårkväll om att det blir peace and love i sommar! iiiiiiiiih, längtar! Har precis köpt biljett så nu bär det av! längtar, längtar, längtar.
Nu ska jag bara se till så att mamma och pappa kommer o hälsar på mig här i london i sommar så känns allt hundra! och alla vänner som också vill komma o hälsa på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0