some updates


till höger ser ni en del av cafét jag jobbar på. och rakt fram förbi all folkmassa är johnny depp o/c på premiären av pirates of the caribbean.
jag och malin, och det ni ser lite av i bakgrunden är vår lägenhet. faktiskt t.o.m mitt o malins fönster.
malins kompis erika kom i söndags och stannade tills onsdagmorgon. vi drog till camden och såg nått band, sen vidare till en pub...
... där malin drack öl med ... jordgubbssmak?
har shoppat lite - kom hem med en gul långklänning.
ätit pizza med noellen! efter det drog vi på bio och såg pirates of the caribbean. den var bra, men inte så bra som jag hade trott. godkänt fick den.
Och nu, precs i skrivandes stund, sitter jag hemma och dricker te. så otroligt gott. har blivit beroende av ett grönt te från cafét, jättejättegott.
Snart ska jag hoppa i säng till någon mysig film, imorn blir det jobb. fest till helgen! weeeie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0