text.

sitter i sängen, dricker vaniljte och lyssnar på ed sheeran. idag är jag ledig, sååå skönt. Ändå ställde jag klockan på 7.30 för att möta upp grace, alex och hennes flatmates i covent garden en timme senare. Frukost och rugby på en sleten pub, rätt nice ändå. New zealand kickade skiten ur australia kan man ju säga. 
efter det drog vi oss vidare in mot oxford circus för en kaffe på sacred, för att sedan dra till topshop och urban outfitters. lite shopping blev det, intalade mig själv att jag ju verkligen behövde den där vinröda/lila hoodien. Nu har jag 6 pund kvar på kontot och lönen kommer inte förän torsdag. eheee.


i wanna be drunk when i wake up on the right side of the wrong bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0