the drunk mind speaks the sober heart.

idag är en sån där bra dag. man känner på morgonen när man vaknar; det här kommer bli en bra dag.
det är något fint med att känna sådan energi när man öppnar ögonen.

förra veckan
..åt jag fyllemat på en restaurang i chinatown för 17 jävla pund!
..köpte jag en blackberry som jag inte förstår mig på
..hade jag blåa jeans på mig
..fick jag fina sms
..såg jag en mus springa från badrummet in i köket
..vaknade jag 6.oo på morgonen av almas alarm som hon inte stängde av för att hon var för full för att öppna ögonen
..insåg jag att jag är bra, precis som jag är

the best things in life are unseen. that's why we close our eyes when we kiss, cry and dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0